Frozen yogurt cu fructe de padure

… un nou fel de inghetata – Ice cream with yogurt – o inghetata de casa. Una mai light as putea spune, sanatoasa, gustoasa si homemade bineinteles.

Weekend-ul trecut a fost unul out of the city, departe de agitatia capitalei (sa spunem ca am dat din lac in put). Un membru al familiei a participat la London to Brighton Night Ride iar altul a participat cu gandul. Unul a ajuns la Brighton cu trenul intr-o ora iar celalalt cu bicicleta in 5 ore. Guy’s, important este ca am ajung la destinatie si nu cum am ajuns, nu-i asa?

Am inceput ziua bine, pe malul marii, cu o cafea si un croissant, am continuat cu “The House” Bouillabaise” si am terminat-o si mai bine cu o inghetata – Frozen Yogurt de la Yog.

DSC_0939

DSC_1082

Products_03

Si cum gustul nu se uita iar cu pofta nu te pui, acum doua zile m-am apucat de robotit si mi-am facut propria reteta pentru inghetata de mai sus. Et voila ingredientele:

Cum am facut?

  • am dat la mixer fructele,
  • am adaugat peste, smantana si zaharul. Compozitia am dat-o iar la mixer
  • rezultatul l-am pus in cupe, peste am presarat cateva fructe

Este grea reteta? Nop!!

DSC_1099

DSC_1101

DSC_1102

Tinand cont ca pachetul cu fructe congelate a fost de 500gr, 100gr ramase le-am folosit pentru un smootee 🙂

Va doresc pofta buna!