Cheesecake cu crema de ciocolata si smarties


E ceva timp de cand nu mai postez retete pe acest blog. Si nu .. nu am uitat sa postez! Numai ca timpul imi joaca feste!

De cateva saptamani, sotul meu mi-a tot reprosat acest lucru. De fiecare data cand pregateam ceva “yummy” imi sugera sa-mi gasesc cateva minute sau de nu .. isi rupea el cateva minute din timpul pe care il dedic … numa’ numa’ sa postez una dintre retete!

Acum cateva zile, Ja. s-a prezentat acasa cu o cutie de smarties. Acum trebuia sa facem ceva cu ea, nu??!? Ori sa mancam bombonelele de ciocolata asa cum sunt ele ori .. sa le folosim pentru cheesecake! Am ales sa facem 50-50. Si uite cum m-am decis ca acest cheesecake va fi si urmatoarea vedeta a acestui blog. Este simplu de facut si foarte gustos!

Pentru baza am folosit:

  • 250grame biscuiti digestivi
  • 50grame unt (la temperatura camerei)
  • 600grame crema de branza philadelphia
  • 3 linguri cu varf lapte praf
  • 50 grame fulgi de migdale
  • 100 gr stafide

Pentru crema de ciocolata am folosit:

  • 300 ml lapte
  • 3 linguri lapte praf
  • 2 linguri cacao
  • 3 linguri amidon
  • 100 grame zahar

….. si Smarties bineinteles! Cat va lasa inima!

English: Smarties

Cum am procedat:

  • am maruntit biscutii digestivi (am folosit minunatul meu mixer pentru a-i face pe biscuti “praf” :)) ) dupa care i-am amestecat cu untul pana la omogenizare
  • am amestecat crema de branza cu laptele praf
  • am aranjat rezultatul obtinut din biscutii + unt in tava de copt, peste care am adaugat crema de branza amestecata cu laptele praf
  • peste crema de branza am adaugat fulgii de migdale si stafidele
  • am preincalzit cuptorul la 180 grade dupa care am asezat tava in cuptor pentru 40 min.

Dupa cele 40 min am scos tava din cuptor si am lasat cheesecake-ul sa se raceasca. Dupa ce s-a racit, m-am apucat de crema!

  • am pus intr-o craticioara laptele, peste care am adaugat laptele praf,  zaharul, amidonul (putin cate putin pentru a nu forma gogoloase) si intr-un final cacao
  • am amestecat in continuu pentru ca continutul sa nu se lipeasca de craticioara
  • dupa ce compozitia s-a ingrosat, am luat-o de pe foc si am turnat-o peste cheesecake!

Ultimul pas a fost acela de a presara bomboanele de ciocolata smarties!

Greu?!? Nooooo!

Daca aveti si alte idei, just let me know! Pofta buna!

DSC_0618