Sa vezi si sa nu crezi …


Nu mai inteleg nimic… Prima data ideea acestui blog a fost aceea de blog culinar. Numai ca, cu timpul o sa devina un blog despre tot ceea ce inseamna homemade, critici, articole si diverse opinii! Vreau sa sustin tot ceea ce este homemade si sa critic tot ceea ce nu mi se pare corect!

Experienta mea pe taramuri straine a inceput de acum aproximativ jumatate de an, sau putin peste, dar socurile unei tari dezvoltate economic am inceput sa le resimt putin cate putin. Prima data te uimesti dar cu timpul te obisnuiesti. De ce?!?!

Prin locurile mele, preturile sunt peste puterea de acceptare si intelegere iar calitatea serviciilor .. mai bine nu va povestesc (dar totusi sa nu generalizam!!).

Ieri, am iesit la o plimbare prin oras si bineinteles nu am rezistat sa nu intram si prin magazine desi nu am avut nici un gand de shopping. A fost o zi foarte speciala deoarece retinele noastre s-au dilatat la maxim iar gura nu ni se mai inchidea – multumim Cerului ca nu a fost cald ca de .. altfel am fi fost gazda mustelor.

Dupa o plimbare bine meritata am intrat intr-un fast food, ca altfel nu il putem numi,  unde se vand sushi. Acolo pentru a ne aseza la masa a trebuit sa platim in plus pe langa pretul meniului app 1.2£ + TVA. Nu cred ca isi mai are rostul sa va spun ca aceasta suma a fost mentionata langa pretul meniului cu caractere minuscule, iar pentru a zarii mentiunea ti-ar fi trebuit dioptrii duble. Dar asta nu este tot, mesele – unele ocupate altele murdare – au trebuit curatate de catre clienti. Si cum am zarit o sticla de “FIS FIS” si o rola de hartie m-am gospodarit cum am stiut mai bine. Deci concluzia? Platesti restaurantul, sau cum s-ar numi, pentru a le curata mesele.

Am trecut bineinteles peste moment, o nimica toata, ca sa ne miram asupra altor preturi piperate prin faimoasa Londra. Nu departe de Bond Street am zarit palarioare (hat fascinator) foarte dragute si bineinteles curiosi de produsele si preturile acestora am intrat in magazin (mai bine nu va scriu numele ca oricum il veti vedea pe eticheta – nu o sa ma abtin sa nu va arat pozele cu bentitele cu pricina). O bentita cu putin material ne-a sarit in ochi. Aveti cumva vreo idee cat ar putea costa o bentita? Eu am platit cam 2£ pentru 5 bentite, deci facand calculele una ar costa 40p in  jur de 2 RON. Bentitele cu pricina costau 199£ si respectiv 299£. Nu am stiut cum sa reactionam pe moment: sa radem sau sa plangem. Sunt oameni care nu au ce manca iar altii care dau banii pe prostii. Cum sa-i numim pe acestia? Dar totusi, ar fi o idee de afacere: bentite homemade la 200 £! Daca aveti nevoie de vreo bentita sa ma anuntati! Oare in ce lume traim?!?!

Si cum totul nu se termina aici, astazi m-am decis sa imi repar o geanta (office). Am intrat in magazinase numite “shoes&bag repair” si bineinteles le-am aratat produsul, le-am explicat problema dupa care am primit raspunsul: “Oooo, e rupta geanta Doamna, Trebuie sa schimbam partea metalica in totalitate.” Le-am explicat ca nu voi schimba partea metalica deoarece pentru a repara geanta am nevoie doar de un cuisor!! Cat credeti ca mi-a cerut Domnul XXX pentru a reparatie? Nu mai mult nici mai putin de 25£.

Multumesc Domnului ca am crescut intr-o familie simpla unde am invatat ca multe se rezolva cu manuta ta acasa si nu trebuie sa depinzi de nimeni ca sa-ti rezolvi problemele! Am intrat in primul Poundland de unde mi-am achizitionat un set de vreo 100 cuie la doar 1£. Acasa m-am inarmat cu rabdare, logica si instrumente pentru reparat: cutit, cuie, super glue! In cateva minute partea metalica a fost reparata cu doar 0.01p!? De ce oare trebuie sa scoatem si pielea de pe om numai sa ne facem target-ul pe vanzare?

Acestea sunt cateva exemple recente. Au fost si alte situatii dar pe care le-am dat uitarii! Trecem peste!

Acum va voi prezenta faimoasele bentite:

         1003711_10201404580504400_1945704273_n           1013890_10201404581184417_1436877072_n

si bentita la 0.40p…

DSC_0872

… si uneltele

DSC_0860

DSC_0861

DSC_0863

DSC_0864

Leave a Reply

