Maia salbatica – partea 3-a – maia salbatica praf (rehidratare)


Haideti sa va povestesc despre experimentul meu facut pe “spatele” maialei naturale.

Saraca maia, acum cateva saptamani bune a suferit o transformare dramatica: a fost uscata! Dupa ce s-a uscat bine de tot, ca sa o mai ametesc putin am facut-o praf si am plasat-o intr-un borcanel; nu am obtinut multa maia praf ci aproximativ 25 gr.

Mi-a fost suficient pentru ceea ce am vrut sa experimentez acum 3 zile si anume cum sa rehidratez maiaua salbatica dupa ce aceasta a fost deshidratata si uscata! Oricum, chiar daca experimentul meu nu ar fi reusit nu as fi avut nimic de pierdut deoarece maia naturala avem destula.

Acum patru zile, am gasit o cutie de plastic cu capac, am pus 25 gr maia naturala praf peste care am adaugat 75 gr de apa neutra. Am inchis cutia si am lasat la odihnit maiaua mea in vederea hidratarii pentru aproximativ 3 zile. Dupa trei zile am hranit maiaua cu 2 linguri de faina alba iar in a patra am ramas “muta” dupa ce am deschis cutia: cam asa arata (vezi poza)! Deci se poate!!

Daca aveti intrebari asupra modului de uscare, le astept cu drag!

Sporuri!

 

DSC_0345

 

Leave a Reply

