Prajitura cu mix de alune


Saptamana trecuta nu mi-a trebuit mult pana sa inventez reteta pe care o voi prezenta mai jos. Mi-a trebuit doar un impuls si un dor nebun de cineva drag! Rezultatul obtinut: o super prajitura pe care eu am denumit-o prajitura C.J.

Sa mai trimit oare persoanele dragi in delegatii pentru a inventa mai multe retete?!? Ramane de discutat😉

Haideti sa vedem cum arata miraculoasa reteta. Ingrediente:

  • 4 patratele (mari) de ciocolata cu lapte
  • 200 gr mix de alune
  • 100 gr unt
  • 227 ml smantana lichida
  • 2 lingurite cacao
  • 200 gr zahar
  • 1 lingurita sare
  • 50gr lapte
  • 1 lingurita praf de copt
  • 500 gr faina

Acum sa va povestesc cum am preparat eu prajitura:

  • am dat alunele la mixer pana am obtinut o pasta fina
  • peste alune am adaugat smantana lichida dupa care am mai dat putin compozitia la mixer
  • am topit ciocolata, peste care am adaugat cacao, untul, zaharul si laptele
  • am pus intr-un bol mare 500 gr faina peste care am adaugat mixul de alune+smantana si ciocolata topita + cele mentionate mai sus
  • peste compozitia finala rezultata am adaugat praful de copt dupa care am amestecat bine bine
  • am preincalzit cuptorul la 180 grade
  • am pus compozitia intr-o tava cu fund detasabil
  • am pus tava in cuptor pentru app 1 h
  • am scos tava din cuptor si .. tan tan!!! prajitura a fost gata

Prajitura iese putin sfaramicioasa si este cotata de catre mine la 5 stele :D! Ti se topeste in gura de buna ce este!

Pofta buna dragii mei!!

Aaaa.. si era sa uit. Et voila prajitura C.J.😉

 

DSC_0448

Leave a Reply

