Irish bread – cu faina mixta


O alta poveste, o alta reteta din categoria Irish bread – dar cu putina inventivitate.

Care dintre voi este indragostit de laptele condensat? Nimeni?! Eu trebuie sa recunosc – iubesc laptele condensat NoyNoy http://www.nounou.gr/. Ar trebui sa ma simt ca la Oscaruri acum: ii multumesc mamei mele pentru cele 20 de cutii de lapte condensat transportat din Atena pana in Londra cu multa multa grija🙂.

Reteta de mai jos este foarte usor de urmarit si de facut. Very very simple! Si daca este aplicata cu incredere si dragoste va poate oferi o paine foarte gustoasa. J.. este martor!

Boon! Ce am folosit:

  • 400gr faina multicereale
  • 200gr faina alba
  • 300gr lapte condensat
  • 300gr apa (gr nu ml)
  • 1 lingurita sare
  • 2 lingurite cu varf praf de copt
  • 1 lingura ulei de masline

Cum am procedat?

  • am amestecat bine toate ingredientele pana ce am obtinut un aluat omogen (aluatul va fi lipicios…f.f.f lipicios)
  • am preincalzit cuptorul la 200grade
  • am uns tava de copt cu uleiul de masline
  • am pus aluatul in tava de copt
  • am pus tava in cuptor pentru 20 min la 200grade
  • dupa ce painea mea a crescut am diminuat temperatura la 170 grade si am mai lasat painea la copt pentru o ora
  • dupa o ora am scos painea din cuptor si am lasat-o la racit

Simplu si usor! Sa o savurati cu placere!

Painea este foarte gustoasa, simpla sau prajita, unsa cu putin unt si marmelada! Garantat!!

 

DSC_0394

 

 

DSC_0403

 

 

 

 

Leave a Reply

