Cupcakes cu lamaie


Ce spuneti de niste cupcakes?

Am descoperit faimoasele cupcakes aici, in Londra, in drum spre Primrose Hill. Intr-o patiserie mica (o incapere nu mai mare de 15mp3) cupcakes-urile isi fac simtita prezenta. Arata bine nu-i asa?

Sweet Things

Avand un indragostit al cupcakes-urilor in casa, m-am pus pe treaba si i-am facut o surpriza: Cupcakes homemade cu lamaie!!

Ingrediente pentru baza (23-25 cupcakes)

  • 3 oua
  • 300gr faina
  • 15gr praf de copt
  • 1/2 lingurita sare
  • 100gr unt la temperatura camerei
  • 250gr zahar
  • coaja de la o lamaie rasa
  • 160gr lapte

Ingrediente pentru crema:

  • 150-200gr zahar
  • sucul de la o lamaie
  • smantana pentru frisca (eu am folosit double cream)

Cum am facut baza?

  • am batut ouale spuma, albusurile si galbenusurile impreuna, adaugand treptat zaharul
  • am adaugat faina, coaja de lamaie rasa, untul, sarea, praful de copt, laptele (treptat, nu toate ingredientele deodata)
  • dupa ce am obtinut o pasta omogena am preincalzit cuptorul la 175grade
  • am pregatit formele pentru cupcakes (adica.. cele pt muffin)
  • am impartit aluatul in forme (formele nu trebuie umplute cu varf ci pana la jumatatea acestora)
  • am pus formele in tava de copt (daca aveti tava speciala pentru muffin atunci puneti formele de hartie in tava dupa care umpletile cu aluat)
  • am pus tava in cuptor pentru 25 min (timpul normal este 20-25 min)

Cum am facut crema?

Cat timp am asteptat ca baza sa fie gata, mi-am pus smantana, sucul de lamaie si zaharul intr-un bol si le-am dat la mixer pana ce am obtinut o frisca “teapana.

Faza finala:

  • am scos muffin-urile din cuptor si le-am lasat la racit
  • dupa ce bucatelele mele s-au racit, le-am decorat cu frisca peste care am presarat ciocolata neagra si alba.
  • am lasat cupcakes-urile la frigider inainte de a le servi!

Sper sa va placa reteta mea si sa o savurati cu placere!!

DSC_0356

DSC_0361

DSC_0364

 DSC_0382

3 thoughts on “Cupcakes cu lamaie

Leave a Reply

